cla45 amgسوغات جدید مرسدس برای آمریکای شمالی
 

 مجله ماشین – کمپانی «مرسدس بنز» مدل جدید cla45 amg مجهز به سیستم چهارچرخ متحرک 4matic را در نمایشگاه اتومبیل «نیویورک» رونمایی و اعلام کرد که این ماشین، از ماه نوامبر سال جاری میلادی، با قیمت پایه 48375 دلار وارد بازار آمریکای شمالی خواهد شد.

این هاچ بک، از نظر فنی، پلت فرم، شکل ظاهری و طراحی داخلی بر اساس مدل a45 amg 4matic (که چندی پیش در نمایشگاه اتومبیل «ژنو» رونمایی شد) ساخته شده و از میان شاخصه های ظاهری و امکانات آن می توان به مواردی نظیر سپر جدید، ورودی های هوای بزرگتر، جلوپنجره زیبا، طراحی مجدد سپر عقب، خروجی های دوبل و کروم کاری شده اگزوز، رینگ های 18 اینچی اسپرت 2 پره به همراه تایرهای 235 میلی متر با 40 میلی متر پهنا، روکش چرمی صندلی ها، کمربندهای ایمنی قرمز رنگ، فرمان amg مجهز به کنترلرهای سیستم صوتی، ناوبری و . . .، پدال های تعویض دنده، پنل های استیل amg، تزئین بخش هایی از جلو داشبورد به وسیله آلومینیم، سیستم کنترل ثبات و پایداری سه حالته، فرمان حساس به سرعت، سیستم تعلیق «مک فرسون» در جلو و چند اتصالی در عقب به همراه خفه کن های الکترونیکی با دو حالت تنظیم مختلف و امکان سه حالت تنظیم مختلف برای جعبه دنده، اشاره کرد.

 

 

به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، قلب تپنده این ماشین یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر است که 355 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور را، از طریق جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه به هر چهارچرخ منتقل می کند. شتاب اولیه و حداکثر سرعت این مدل به ترتیب 4.6 ثانیه و 250 کیلومتر بر ساعت (محدود شده به صورت الکترونیکی) اعلام شده و طبق اعلام مسئولین «مرسدس بنز» به ازای هر یکصد کیلومتر پیمایش در سیکل ترکیبی تنها به 8.3 لیتر سوخت نیاز دارد.
این شرکت برنامه ای برای فروش خودروی مورد بحث، در ایالات متحده ندارد.
شایان توجه است، کمپانی «مرسدس بنز» اعلام کرده که شاسی بلند gla45 amg 4matic را، سپتامبر سال جاری میلادی در نمایشگاه اتومبیل «فرانکفورت» معرفی خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 377
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 919
بازدید ماه : 13106
بازدید کل : 462820
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2